5 januari 2011

DALATUPPAR JUL

Igår kväll var jag över till grannen och tog ett glas vitt. Vi hade minilördag igår för hon hade jobbat hela förra veckan plus helg och gick av i måndags. Jag har haft lördag varje dag nu när jag har jullov, dock inte druckit vin varje dag :)
Nu när granen har åkt ut så blev det väldigt tomt i rummet. Måste leta efter möbler som skulle passa in där. Tittskåpet som jag hade där i hörnet tidigare står nu i sovrummet så nu vill jag ha nåt annat här i tv-rummet... Denna har jag inte plockat undan än för jag är så kär i tuppstaken. Jag har tagit fram kartongen så jag lär packa ner den snart och bära ner den till julskrubben i källaren. Snyft.
Men jag har ju denna som kan lysa upp åt mig i mörkret. :) Denna dag blir att hålla sig inomhus eftersom jag är lite dålig i magen ;) Hej!

0 Söta Kvitter ☺: