18 januari 2011

Emmafåtöljer och bokskåp

Hej och god morgon!
Sent i går kväll kom jag på vad som fattas i mitt sovrum. - En Emma fåtölj! Jag vet aldrig vad ska lägga mina kläder när det är sängdags och då kastar jag oftast kläderna på ena köksstolen. Jag var tvungen att kolla på nätet nu på morgonkvisten och tjuva lite bilder för jag ska komma ihåg alla mina idéer som ständigt poppar upp i huvudet. :) En rödrosa emma fåtölj vill jag ha till mitt blommiga sovrum så det blir nåt jag får leta efter på blocket eller på auktioner...
Sen kom jag på att där jag brukar har julgranen i tv-rummet (tomma väggen) där kan jag ha ett fint bokskåp. Ett stort tungt schaabrak skulle vara jättefint. Så nu börjar jakten och jag får säkert leta minst ett halvår innan jag får det jag vill ha. :) Nu kallar jobbet, hoppas att ni får en fin dag!
Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: