16 januari 2011

En massa måsten ...

Det är synd att sköna söndagar rusar iväg och helt plötsligt är det kväller. Jag har inte gjort så mycket idag och det är jätteskönt att bara få vara. Nu sitter jag i fåtöljen och kollar på en film och bloggar samtidigt. Har även suttit och botaniserat bland många fina bloggar som finns på nätet och jag ska lägga upp dem fem jag får inspiration av. Jag har även min blogglista här nere till höger som jag följer dagligen men jag har även några på "favoriter".
Jag har kollat efter gardiner på nätet till sovrummen men jag hittar inga som jag blir jättesugen att beställa hem. Nästa helg har bestämt mig för att städa ur skåpen i köket. Sånt orkar jag inte göra på vardagar efter jobbet. Tänk att man har en massa måsten jämt, om det inte är det ena så är det nåt annat. Det är tur att man kan göra roliga saker också :)
Nåt jag gör nästan varje kväll är att tända ljus överallt här hemma i kojan. Det blir genast mycket mysigare och det piggar upp lite nu när det är så mörkt ute. Nåt jag kom på helt plötsligt är att betala första delbetalningen av resan! Måste ringa mor nu!
Kramen!

0 Söta Kvitter ☺: