11 januari 2011

Romantic cottage bedroom

God morgon!
Nu när jag vaknade i morse så kände jag att jag måste fixa till mitt sovrum så att det känns mysigt igen. I mitt sovrum är det stökigt - igen. Måste ta tag i detta men jag har inte fått någon röjarlust än. Det är dammigt och rummet är litet och jag har för mycket grejer där inne. Kanske städlusten kommer till helgen och jag orkar fixa till det som det ska vara och se ut...
Men man orkar inte göra så mycket fix här hemma när man jobbar. När man kommer hem efter en arbetsdag så är man glad om man orkar ta hand om matlagning och disk och allt runt omkring som hör till. Sen när man är färdig med allt vid åtta snåret så orkar man inte ta sig en långpromenad fast man vill, utan då dyker man ner i soffan och pustar ut. Men jag ska inte klaga för jag får röra på mig hela dagarna på jobbet. :) Nu måste jag rusa! Ha det!

0 Söta Kvitter ☺: