2 februari 2011

Blommor och växter från Björsbo

Hej bloggisar!
Idag efter jobbet var jag och GB - en kollega och vän, till Björsbo en sväng för att kolla in lite blommor. Jag fann tyvärr inga vanliga pelargoner men de kommer nog in snart till butiken. Jag behöver lite grönt i mitt hem för nu är det bra tomt i mina krukor.
Plättar i luften brukar jag ta livet av rätt fort. Jag tror att jag vattnar lite för mycket eller för ofta men jag köpte en ändå. Jag hittade två nysilverkrukor och en stenkruka i källaren som jag kan använda till mina växter. Kolla in dessa vackra rosor! Jättevackra och superfin färg. I love it! Samma färg som mina blomtapeter i sovrummet. Tyvärr suddiga bilder för jag har bara en dålig mobilkamera och det är halvmörkt hemma.
Och jag kan äntligen använda min rosvas som jag gillar skarpt. Det är inte ofta jag får blommor men när man får ett fång blommor så blir man sååå glad!!
Jag fick dessa vackra rosor av GB för att jag ska tro på mig själv och att jag gör ett bra jobb! Gissa om jag blev paff när jag fick dem på Björsbo av henne! Alla kunder tittade och log mot mig när jag stod där som ett fån med öppen mun (som gapande katten i Comhem reklamen) och kunde inte ens få ut ordet tack! :) Jag blev rörd och trodde jag skulle börja böla men jag kunde hålla mig. Tack ännu en gång! Det värmde verkligen i hjärtat! Nu ska jag piffa till rosorna lite i vasen och ställa den på matrumsbordet.
Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: