6 februari 2011

En skön Söndag

God Morgon!
Idag vaknade jag av att solen strålade in i sovrummet. Ljuvligt att få vakna så. Full av vårkänslor började jag kolla efter träskor på olika hemsidor. Dessa söta fann jag på Choosestore för endast 299 kronor.
Det är så härligt när solens långa strålar träffar min kristallkrona. Det blir en massa solkatter i hela rummet. Tänk så man kan bli av lite sol, full med energi i hela kroppen. Hittade en bild från förra året där jag har halvmånebord står mot min idag tomma vägg. Jag kanske ska ställa tillbaka den där för det ser ju rätt okej ut. Men då blir det tomt där månbordet står idag. Svårt värre det här med möbler. Jag bor samtidigt så litet och då vill jag inte fylla varje rum med en massa möbler. Jag ska nog satsa på bokskåpet som jag tänkte på tidigare och fylla den med fina böcker från röda korset. :) Idag ska jag plocka bort dotrans löshår och sen gå ut i solen. Önskar er en fin Söndag! Kramen

0 Söta Kvitter ☺: