5 februari 2011

Harrods

Hej på Er! Nu på morgonkvisten fick jag Londonlängtan. Jag har tyvärr inte råd att åka dit för jag har bokat och betalt in andra äventyr som har kostat lite. Jag kände att Harrods är ju ett måste att åka till igen och om jag har tur så kanske jag kan hänga på Mari som åker i maj... Kolla in kattäggvärmaren, hur söt som helst och skulle passa jättebra hemma hos oss ;)
När man går in på Harrods stora varuhus så har de en egen liten butikshörna där de säljer sina egna varumärken så måste man bara köpa sig en börs eller plånbok. Nu har de kommit ut med nya modeller och den här blev jag verkligen kär i! Om jag inte kommer iväg så får Mari köpa den åt mig. Men nu ska jag klä på mig och kamma luggen för om en timme kommer en go vän på besök och vi ska prata skvaller och dricka massa kaffe. Vi ses sen ikväll! Tjing

2 Söta Kvitter ☺:

Den där Victoria sa...

Jag vill också åka till London, har varit dit två gånger i mitt liv och jag fullkomligt älskar den staden.

Ha det så bra

Kram

~ INA ~ Inas☆House sa...

I love London tooo! Helt underbar storstad och det finns så mycket att göra och se där. :)

Ha det gott! Kramen