6 augusti 2011

Arlanda

Hej på Er!
Nu är vi på Arlandas "Rest and Fly" och ska strax sova. Ja, försöka sova. Jag ska upp 04.20 för att blaska av mig och fixa till lilla rummet vi sover i sen checkar vi in väskorna klockan fem. Arla stund. Vi har tagit ut boarding card redan så den biten slipper vi bland hundratals resenärer i morgon. Skönt. Vi har ätit på donken, promenerat, skrivit ut biljetterna och busat med webbkameran på datorn och tagit massa roliga kort uppe vid Sky City. Jag testade att mobilblogga till min reseblogg och det gick bra. Den bloggen ser ni här till vänster och det är nog där jag kommer att skriva på när vi är på Kreta. Hoppas att vi får lite internet där nere också. Ha det så gott så ses vi snart igen!
Kramen Ina
''''****''''****''''
Dotrans blogg:

0 Söta Kvitter ☺: