3 augusti 2011

Flygplatsen

Hej alla glada! Jag fann en bild på Chanias flygplats. Får handsvett och mår lite illa när jag hade den förstorat på hela skärmen tidigare. Man är bra högt uppe och ska landa på den där lilla plätten där nere . . . Nu är det inte många dagar kvar. Om jag får chansen att blogga så blir det på bloggen - Inas Resor .
**''**''**
Eftersom min mobil är miljövänlig en från andra världskriget så vet jag inte om jag kan mobilblogga så mycket men jag ska försöka om jag inte finner internet första veckan. De har trådlöst på första hotellet men eftersom jag varken kan grekiska eller engelska så kommer jag förmodligen inte fatta hur jag ska koppla upp mig. hahaha. Men det ordnar sig säkert. Nu ska jag ta mig en glasspinne och kolla in nyheterna. Kram på er!

0 Söta Kvitter ☺: