23 augusti 2011

Full rulle!

När vi stod och väntade på bussen som skulle ta oss till flygplatsen på Kreta så fann jag en "shabby chic" dörr. Visst är den fin!
***''**''***
Idag på jobbet så var det full fart från samma stund jag satt in foten i byggnaden tills jag gick ut. Jag gillar skarpt att det är full rulle och att man är effektiv, nackdelen är att jag är ny och måste lära mig allt och jag skulle behövt lära mig allt igår redan. Men men, en sak i taget, jag jobbar med en som är väldigt proffsig så det känns tryggt. När jag kom hem så gick jag och dotran ut för att klippa gräsmattan och snygga till lite i trädgården nu när vi har varit borta i två veckor. Det gick så där. Gräsklipparen stannade var tredje varv så tillslut fick jag lägga ner gräsklippningen. Solen har strålat så härligt hela dagen men ändock är det blött i gräset. Trist. Nu ska jag slänga upp fötterna på bordet och pusta ut en stund.
Vi ses i mörra! Kramen

2 Söta Kvitter ☺:

Eva in Athens, Greece sa...

Så fint fotografi!

Tids nog blir det fint i trädgården!

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack Eva! :)

Ja man får ha lite tålamod med trädgården. Det är nog så att jag är lite ivrig och ska ha allt gjort pronto. :D