26 augusti 2011

Lagt hjärnan på hatthyllan ikväll

Hej mina bästa!
Sorry för halvtaskig uppdatering. Men som ni vet har jag fått ett nytt jobb och det är mycket nu. När jag kommer hem från jobbet så har jag jobbet med mig hem. Det är inte bara lägga skallen på hatthyllan liksom. Men ikväll har jag gjort det. Man måste för att orka jobba nästa vecka. Så nu har jag bestämt att hjärnan får ligga där i hallen till söndag kväll så nu sitter jag och kollar på över 800 bilder som vi tog på Kreta. Vissa bilder blev bra andra mindre bra. Man är ju inte miss Sverige direkt i bikini. Men det är bara att gilla läget och kolla på de bilder som är fina. Jag längtar redan tillbaka till Kreta. Värmen, havet, sanden och tzatzikin. Ja hela paketet. Men jag får vänta tålmodigt till nästa år, så får vi se vart vi åker då. Jag vill ha en fin fin strand. Rhodos har inga såna. Vilka öar har superfina stränder plus flygplats? Hm, det blir att undersöka den saken. Men nu blir det soffhäng och titta på dumburken innan jag stupar i säng. I morgon blir det ev Ludvika en sväng.
God natt bloggisar!

0 Söta Kvitter ☺: