5 augusti 2011

Njuta

God morgon bloggisar!
¨ ¨¨ ¨ ¨¨ ¨ ¨¨ ¨
Hoppas att ni alla har det bra och njuter av sommaren för fulla muggar. Sommaren kom lite sent här hemma i år. Hela Juli regnade bort. Eftersom jag blir "frilansare" i höst så blir det inte många slantar över till resekassan nästa år. Såg en husvagn häromdagen som stod på en parkering vid hyreshusen på ett mindre belevrat område. Jag sa till min vän som jag tog en morgonpromenad med - Jahapp, nästa års semester - husvagn avställd på en parkering. Ina budget. Så jag ska verkligen njuta av denna kombiresa och samla på mig många fina minnen som jag kan ta fram i vinter när det är kallt och ruggigt.
--**--**--
Nu ska jag ta mig lite morgonkaffe och sätta mig på altanen och njuta av morgonsolen. Jag önskar er en fin dag.
Vi ses snart! Kramen

0 Söta Kvitter ☺: