5 augusti 2011

Pizzakalas

Idag när jag och mor var till Hembygdsgården så fann jag så mycket fint jag skulle vilja ha till mitt hem. Men jag fick tygla mig så jag köpte mig bara en liten tavla ...
Jag älskar pressat glas i alla dess former och de hade en hel del fint. Jag köpte glasvas till syster som fyller år i morgon ...
Tavlan jag köpte hängde jag på ett udda ställe kan tyckas, men jag tyckte att den passade bra vid min sängsida. :)
Nu på kvällskvisten var jag och dotran ner till systra och firade av henne. Hon ska ha kalas så att det räcker till i morgon plus att vi åker iväg i morgon. Vi fick massor av pizza och till efterrätt så blev det kaffe och glasstårta. Gott! Nu ska jag slänga mig i soffan och pusta ut en stund, sen blir det ner till tvättstugan en sväng. Vi ses i mörra! Kramen

0 Söta Kvitter ☺: