17 september 2011

Fjällvandring

Hej bloggisar!
Idag har jag fått lite gjort i trädgården. Dotran var till stor hjälp. Hon satte narcisslökar och klippte ner lite buskar och vissna blommor medan jag kämpade med gräsmattan som var en halv meter hög. Tur var så fick jag låna syrrans gräsklippare så att jag fick det detta gjort. Idag har jag haft huvudvärk nästan hela dagen. Ont i kroppen. Kan det vara en förkylning på g? Jag har inte tid med något sådant då jag har mycket att göra på jobbet.
'*'*'*'*'
I morgon ska jag få träffa Kristina. Det var över ett år sedan vi träffades så vi har mycket att tala om i morgon. Vi ska ta oss en långpromenad uppe vid Högbyn. Det är inte som fjällen direkt men nästan ;) Ibland kan jag få ett sug att åka upp och fjällvandra men det får jag göra nästa år med dem bästa! Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på en komedifilm - Bride Maids!
Natti!

1 Söta Kvitter ☺:

Eva in Athens, Greece sa...

Bli inte sjuk nu! Det är så tråkigt!