20 september 2011

RUTIG TAPET


Den här tapeten från Rusta har jag sett i en gammal prästgård i Krylbo som har blivit fint restaurerad. Jag gillar den skarpt men nu känns den för grå. Jag vill ha något liknande men mer i vitt. Jag satt och kollade lite på facebooks - Köp, byt och sälj sida. Vilka grejer som säljs. Bara skit. Och att folk är intresserade av det tycker jag är det konstigaste. Sen ser man att det är några kvinnor där som är flitiga som både säljer och köper och då börjar man fundera vad de håller på med. Men men, så är det. Alla kan inte gilla det jag gillar förstås :)
****
Just nu är huvudvärken borta. Skönt. Annars skulle jag inte kunna sitta framför datorn pga att det gör så ont i ögonen att se mot ljus. Jag hoppas verkligen att jag är frisk tills i morgon för det här har jag varken tid eller råd med att ligga till sängs och ha feber. Nu ska jag försöka få i mig något att äta. Det blir nog Digestive kex och kaffe. Gott!

0 Söta Kvitter ☺: