21 september 2011

Tapeter

Var in till engelska tapetmagasinet och fann väldigt mycket snyggt i tapetväg. De här två tapeterna är typ stilen jag vill ha i matrummet. Jag har bröstpanel där så då passar sån här tapetstil till matrummet. Tapeterna får inte sticka ut så mycket för då blir det att jag river ner dem efter ett år.
(Rivit tapeter ett X antal gånger)
Den här är också diskret. Fint. Men nackdelen är att jag fann en superfin matta på Ellos. Jag har inte beställt den än för den är inte i "min stil". . .
Kolla in vilken fin kudde! Ett par såna skulle vara fint i kökssoffan.
Lite "Siljaaktig" tycker jag.
Kolla in mattan! Åh vad jag vill ha den. Men den passar inte så bra hemma hos mig. Kanske under tv-rums bordet? Njae vi får se. Men den föll mig i smaken.
^****^
Nu blir det lite kaffe och piller för att kurera mig.

0 Söta Kvitter ☺: