22 oktober 2011

Lantligt

God morgon!
___________
Jag känner mig rätt utvilad, har sovit nio timmar inatt. Skönt. Mina planer för idag är väl inte många men jag hade tänkt att hänga upp mina röda gardiner i tv-rummet. Ska damma lite i matrummet för jag har eldat flera kvällar på raken och det har blivit sotigt runt kaminen. Jag eldar väl som en pyroman :) Jag har märkt att jag har mycket rött i mitt vita hem. Det är både i kuddar, dukar och i stolsdynorna. En del förknippar rött med jul men jag tycker att det är en fin färg och vill gärna ha rött året om. Men när man hänger upp röda gardiner så blir det mer julaktigt tycker jag men jag har inga andra till rummet. Julen börjar väl tidigt hos mig i år då :) Nu mina vänner så blir det en stor balja kaffe, läsa fina bloggar och lyssna på Coldplay.
Må gott! Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: