30 oktober 2011

Laundry

God morgon friends!
Ni har väl ändrat på klockorna där hemma? Det gjorde jag redan igår kväll. Idag ska jag ta det lugnt. Vaknade med skallevärk. Åt för mycket godis igår och då får jag sockerhuvudvärk. Måste ta hand om den tvätthögen som har blivit gigantisk för att vi har haft avloppsproblem. Men innan tvätteri så måste jag ändra på mina lösenord jag har på olika sidor, speciellt hotmail som jag använder till olika sidor som kräver inloggning. Det är så att det sitter några idioter och förstör sidor som exempel bloggtoppen på nätet och kapar inloggningar mm därför måste jag byta lösenord. Men först en stor balja koffein.

5 Söta Kvitter ☺:

Eva in Athens, Greece sa...

Så fint du fixat på bloggen din igen! Fin bild! Är det hemma hos dig?
Lycka till med tvätten...Hej och Hå!
Kram

~ INA ~ Inas☆House sa...

Hej Eva!
Tack! Jag tycker det är skoj att fixa med bloggmallen. :) Yes, bilden är tagen hos moi i tvättstugan. Ha det så gott! Kramen

restaurang och vardag på Kreta sa...

Åh,vilken fin burk till tvättmedlet och skylten.Jag vill oxå....Äsch har allt jag behöver o.lite till.Gillar dina snöflingor mycket.Hälsningar Christina!

Marina pa Kreta sa...

Jahhaa..En burk till tvattmedlet? Jag som trodde det var en tvattkorg till ...ett par trosor?

~ INA ~ Inas☆House sa...

Hihi :D jag det är kanske lite onödigt att ha en burk till tvättmedlet men jag tyckte den var så fin så burken fick flytta hem till mig :) Hmm tvättkorg till trosor? Det var en bra idé, man kanske ska ta patent? :)

Må så gott! Kramen