30 november 2011

CURLINGKÄNGOR

Hej!
Idag är det sista november. Skönt. Nu är det "bara" 4 månader kvar innan man kan njuta av livet igen. Känner en stor längtan efter våren. Det är en härlig tid som ger en hopp om livet efter en mörk och trist period. Sömnbristen sitter i än. Hoppas att det vänder snart.

** ** **

Jag har letat efter kängor som har matrialet "gore tex", (vattenavvisande) men har inte funnit några snygga och lätta kängor än. Jag kom på att jag har haft i flertal år curlingkängor. De har inte vattenavvisande matrial i sig men jag blev aldrig blöt om fötterna när jag hade såna här skor. Just nu har jag kafferast sen blir det lite planering och fix innan jag slutar klockan fem. Efter jobbet blir det inhandling av det basala inslaget som smör och bröd sen hem och stupa i soffan.
Må gott och tack för titten! :) Tjing

0 Söta Kvitter ☺: