12 november 2011

VEDHÅLLARE

Kolla in den här flashiga burken med brasbriketter. Hemsk va?!
Se så julig och fin den blev av lite presentpapper och klistermärke. Den här kan man ha framme vid kaminen utan att den stör mina ögon ... :)
Jo kära Eva och alla andra söta bloggisar. Den där enkla träbacken jag köpte igår på Iittala kommer jag att använda som vedhållare i mitt lilla matrum. Jag har letat efter en fin svart enkel vedhållare men de har varit så dyra. 500-600 kr för några pinnar som håller ihop veden tycker jag är dyrt för några vintermånader om året.
Så den här får duga för 25 riksdaler. Plus att jag kan elda upp den ifall det blir vedbrist. I morgon är det fars dag och då åker jag, syster och bror till akademiska i Uppsala för att hälsa på far. Han fick åka tillbaka till akademiska för att få den bästa vården. Jag får önska er en fortsatt skön helg och vi ses i morgon eftermiddag.
Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: