16 december 2011

GRANEN


Goder afton!

Sitter och rotar runt lite på nätet om hur man kan blogga på bästa sätt från mobil men jag känner att jag är för trött för att fortsätta sökningen. Hittade även en bild på fjolårets gran. Kungsgran från Lidl. Den var lite kort men tät och fin. I år har vi en "vanlig" gran. Den köpte vi på Plantagen. De hade huuur mycket som helst att välja på, och de var ej förinpackade och det är ju bra så att man vet hur de ser ut när man ska till och köpa en. Dotra min har lovat att städa med mig i morgon och när det är klart så tar vi in granen. Lite tidigt men vi brukar ta in den när vi känner fört. Man är liksom ivrig att få det fint före jul och efter nyår så ska allt väck fort som attans. Nu ska jag kolla färdigt på nätet och sen bums i säng. Hoppas att ni har en skön fredag och njuter för fulla muggar. 
Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: