31 december 2011

NYÅRSLÖFTEN!


Så här såg det ut 2 januari 2011
I morgon kommer snön igen. Vill inte. Tycker det är såå skönt att asfalten är framme.

* * * * * 
Nu ska jag klura på de obligatoriska nyårslöfterna som man måste ha. Allt för att bryta dem efter en vecka eller två. Jag tänkte lova mig själv att inte äta mer chips och dricka mer vatten. Får se hur det går. Jag lovar att återkomma om ett par veckor hur det gick... 

Jag vill önska er alla ett fint nyår och att nästa år blir ett toppen år!
Nyårskramar från moi Ina

7 Söta Kvitter ☺:

Vardaxlyx sa...

Gott nytt år till söta dig =)
kramkram

Marina pa Kreta sa...

Gott nytt år 2012!
Kramiz!

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack raringar!
Hoppas att vi får ett fint år 2012
Kramisar!

Victoria - Elvira spekulerar sa...

Gott nytt år Ina, vi får se till att träffas 2012 tycker jag! Kram Victoria

~ INA ~ Inas☆House sa...

Det måste vi absolut göra Victoria!
Bamsekramar Ina

Vardaxlyx sa...

God fortsättning på söta dig!
Kramkram

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack detsamma raring! :)
KramKram