25 december 2011

"SLOTTET"


Se på denna gamla byggnad. Jag tog kort på byggnaden igår från pappas rumsfönster på lasarettet. Visst är den fin! I det där huset är jag född. Gamla BB i Västerås. Inte undra på att jag har alltid drömt om att få bo i ett slott en dag... 

*  *  *  *  *

Nu sitter jag och dotra och äter sen frukost och kollar film på trean - Beethoven. I eftermiddag så blir det julmat hos mor. Mums.

Önskar er en fin juldag! Kramen Ina

2 Söta Kvitter ☺:

Vardaxlyx sa...

Vilken fin byggnad =)
Ser att ni inte heller har snö. Tomten ville inte höra min önska men jag fick massa annat istället!
Kramkram

~ INA ~ Inas☆House sa...

Visst är den fin! :)
Nä vi har knappt någon snö kvar men personligen tycker jag att det är superskönt. Älskar asfalt under dojorna när jag är ute och går :)
Kramis Ina