4 januari 2012

AKTIV DAG


Heeeej!
Idag har jag gjort mycket tycker jag. I förmiddags var jag till ajaj Aino och fick brynen fixade. Handlade mat och var en sväng till apoteket. Hem och lagade mat och efter det plock och don i stugan innan M och S kom på blixtvisit. Sen blev det att skotta och greja lite ute på gården och sen till IH och sola med granntösen. Hem och snabbduscha och sen hem till granntösa för att skotta hennes infart. Kaffe och babbel och nu är jag äntligen hemma i soffan efter att ha snabbduschat igen. Snön var så tung att man blev svettig av att skotta. Så nu ska jag sitta i soffan och glo på tv en stund innan jag ska hänga tvätt. I morgon måste jag leta och fota pippisar för annars kan jag inte kalla mig för äkta amatörfotograf på att ta suddiga bilder 

Ses i morgon! Kramisar Ina


1 Söta Kvitter ☺:

Vardaxlyx sa...

Hej söta du!! Jag gillar dig sååå därför så har jag bestämt mig att du ska.... ehh klicka nu in hos mig och se din suprice hihi!
Kramkram i massor!!