5 januari 2012

AWARD


Käre värld! Jag har fått en award! Jättekul!
Den har jag fått av en go och glad bloggerska som jag följer dagligen och hennes fina blogg heter Vardaxlyx!
Åh nu blev jag superduperjätteglad och det värmde verkligen när jag såg detta. Tack! :)

*   *   *  *

Liebster är ett tyskt ord som betyder käraste. Utnämningen ges till bloggar med färre än 200 följare. Men jag tycker personligen att det inte spelar någon som helst roll hur många läsare man har. När man får utmärkelsen ska man göra följande: 

* Tacka den som gett utmärkelsen: Tack sötaste Yesmin - Vardaxlyx! :)
* Skriv ner de fem bloggar som man vill lämna awarden till, och låt dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem. 
* Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare ...


 







    1 Söta Kvitter ☺:

    Anonym sa...

    Visst är den söt....
    Har oxå fått den :)
    ♥-ligt Grattis till Awarden/Kram