28 januari 2012

BLOMMIGA KUDDAR


Sovrummet är äntligen städad!
Har inte städat där inne sen guu vet när.
De röda gardinerna får hänga kvar ett tag till, de passar rätt bra där. Det är lite rött och rosa men bland kuddarna och gardiner men det gör mig inte så mycket. Jag lär köpa nya gardiner snart för de vita som hänger där jämt (förutom juletid) är nog inne på sitt femte år. Våra sovrumsfönster är mot söder så allt bleks så därför blir det vita gardiner för en sommar hade jag mörka typ ljungfärgade gardiner och de var superbleka utåt gården till. Ingen nice syn... 



Soffan har blivit sanerad också. Där samlas mest katthår. Ebba är så långhårig att hårstråna kryper liksom in i plädar och kuddar så man måste dammsuga allt där katten har varit. Nu ska jag ta mig en tidig lunch då jag gick upp i ottan för att dotran och hennes far skulle iväg till Romme för att åka skidor. Jag är såå avis. Tänk om man kunde åka skidor . . . Vi ses!


0 Söta Kvitter ☺: