20 januari 2012

FEJKSOLEN


HELLO SWEETIES!
Vilken dag det har varit idag. Intensiva timmar på jobbet. Fick mig en rejäl promenad på minst 7 km då några elever inte hade mig sig idrottskläder utan fick ta en "Eskilnrunda" med mig i stället. Smack 13000 steg på stegräknaren. Inte illa. Det skulle vara kul om man kunde ha en ny stegräknartävling på jobbet igen. Nu är jag taggat så ... Efter jobbet gick jag till simhallen för att hälsa på fejksolen. Jag hittade några fem- och tio kronor i ena skrivbordslådan så jag tänkte att jag skulle avsluta denna jobbarvecka med lite sol och avkoppling. Inte så hälsosamt men ack så skönt för själen. Ikväll blir jag solokvist men det gör inget. Ska slappa i soffan och bara vara. Jag har inte ens nåt gott hemma utan jag sitter och äter sockerfria läkerol för att få i mig nåt sött. Hoppas att ni har haft en bra arbetsvecka och njuter av fredagskvällen med allt vad det innebär. 

Vi ses i morgon! Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: