7 januari 2012

VINTERPELARGONER?


Tack för kryahälsningarna, det värmer!

Idag känner jag mig bättre och har varit på benen nästan hela dagen. Har både handlat och tvättat lite och ska strax börja med maten. När jag var ner till tvättstugan gick jag förbi min Mårbacka som står vid kondensapparaten. Jag hajade till och fick lov att vända mig om för jag såg en blomma! Den blommar mitt i december fast jag har den nere i källaren i halvmörkret. Så jag började rensa alla mina Mårbacka nere i källaren och gav dem lite vatten så att de kommer att ta sig när våren kommer. Det är så härligt nu (fast det är kallt) för vi går mot ljusare tider. Klockan är halv fyra och det är fortfarande ljust. Skönt! Jag har lite problem med blogger, kan ej kommentera på bloggsidor men jag lovar - jag läser dem varje dag!  :)

Vill önska er alla en fin Lördagkväll. Mumsa och mys!
Kramar Ina



0 Söta Kvitter ☺: