2 januari 2012

WIIIEEEEOO!!!


HELLO LOVELYS!

Livet är rätt tufft just nu men jag känner mig glad ikväll !! (äntligen)

Vi ska åka till London!!! Okej då, det blir först när jag fyller _0 år i september men ändå! I morgon ska vi boka flygbiljetterna så då känner man att man är påväääg! Jag ska åka med dem bästaste och det ska bli så kul att få åka dit igen!! :) 

Glada kramar from me!  


3 Söta Kvitter ☺:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Åh vad underbart att läsa, nu har du något att se fram emot.

Kram Victoria

Vardaxlyx sa...

Åhh så kul! Vi har oxå planerat att åka till London men det blir till nästa vår för då fyller många .0-år dock inte jag =) Jag får väntar några år till men på något konstigt sätt så längtar jag hmm?!?!?!
Kramkram i massor till dig!

~ INA ~ Inas☆House sa...

Känns toppen mina vänner! :)
Jag är sååå glad! :D
Bamsekramar Ina