17 februari 2012

AKTIV DAG



Fredagkväll. Ligger och jäser i soffan efter att ha svullat köttfärspizza. Min sista pizza på väldigt länge har jag bestämt. Undra hur många tusentals kallisar det är i en sån flottig rund sak? 

Idag har jag varit aktiv. Tur o retur till IP. Fick över 10 tusen steg på stegräknaren. Det tackar jag för. Inte helt fel att få knata på arbetstid. Sen solat och handlat. Efter det stod jag och hackade is runt min jädrans fläkt så nu är jag helt mör i armarna. Jag använder tösalt, yxa och spett. Spetten väger bly! Sen skottade jag lite snö innan jag höll på att tappa armarna i backen. 




Ska försöka få bort det sista under fläkten i morgon om vädret tillåter. Det ligger en stor tjock kabel under isen så jag måste vara försiktig så att jag inte kör in yxan i den. Ni ser en skymt av sladden strax bakom vänstra benet på fläkten. Nu ska jag pusta vidare och läsa alla fina bloggar.

Jag önskar er en skön fredagkväll! 
Kramen Ina


2 Söta Kvitter ☺:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Fan vad du gymmar i vardagen, du kommer att få snygga armar av spettandet och skottandet ;) ..

Ha det bra bästa Ina

Kram Victoria

~ INA ~ Inas☆House sa...

Haha jag kommer att se ut som han den där Karl Alfred snart! :)

Ha det så fint Vic! Kramis