10 februari 2012

KÄRE FAR


Min far har gått bort efter en tids sjukdom.
Nu är kampen över. 
Nu får han vila och träffa farmor . . .

Vi vet att han har varit här hos oss ett flertal gånger redan. Vi har hört att han har grejat i köket och att katten Ebba har tittat på honom när han är här. Det är ju pappas hus vi bor i. För en halvtimme sedan så satt Ebba och kollade upp på en taklist vid fönstret i sovrummet. Dotra blev så pass rädd att jag fick kolla vad det var. Jag sa -det är bara moffa som är på vinden och grejar. 

Han fattas oss och han kommer alltid finnas i våra tankar. 




8 Söta Kvitter ☺:

ac sa...

Jag beklagar så mycket :( massor med kramar till dig o din familj...

Anonym sa...

En stor kram till er!<3 Han var en riktig kämpe. Nu får han vila i frid.

Kram Theresé

Vardaxlyx sa...

Jag beklagar sorgen! Jag vet hur det känns för jag förlorade oxå min var för 3 år sedan!! Vill skicka dig mass varma kramar!! <3 <3 <3

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Men käraste Ina, nu fick jag en klump i magen och tårar i ögonen. Jag beklagar verkligen, vad fint att han ändå är hos er och hälsar på dig i vardagen, en tröst i alltihopa.

Skickar miljoner styrkekramar till dig och dina närmaste

//Victoria

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack snälla ni för er omtanke och värmande ord. <3

Förlusten är stor ... :(

Jina sa...

Åh jag beklagar! Hoppas att både du och micha mår bra!

~ INA ~ Inas☆House sa...

Tack Jina! Jo vi mår bra men är ledsna. :(

Eva in Athens, Greece sa...

Verkligen tråkigt, Ina! Förstår att ni är ledsna, men kul att han kommer och hälsar på!!!

Kram, kram