28 februari 2012

INA HERSELF

 

Inashouse = Ina = Jag 
Så här får man inte se ut på en begravning har jag hört. 
Men, jag ser ju ut så här stort sett varje dag. . . :)


När Ina är på konsert - dotran har vissa släktdrag . . . 


När Ina är i fjällen kommer de mest naturliga ansiktsuttrycken fram . . . 


Man känner sig liksom som djuren i naturen. Fri och helt obekymrad om omvärlden. 



När Ina är i stugan och har trevligt med sina vänner så kan man bara vara sig själv . . . 


Men mest naturlig är man givetvis hemma. Då är man alltid avslappnad och kan vara sitt rätta jag hela tiden utan att andra behöver påpeka hur man ser ut. 

Så där ja - nu har jag bjudit på mig själv kan man säga. 
Jag och mannen med gummi ansiktet är nog släkt med varandra. 
Så om ni inte känner igen mig ute på stan så har jag nog dragit på mig mitt onaturliga ansikte för att inte skrämma folk . . . 


2 Söta Kvitter ☺:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Haha, godbit!

Kram

~ INA ~ Inas☆House sa...

Å man tackar! ;)

Kramis till dig vännen!