23 februari 2012

MORGONTRÖTT


God morgon bloggisar!

Här sitter en som är trött. Supertrött. Men det får gå ändå för det är sista dagen på arbetsveckan. Igår kväll spöregnade det och när jag klev upp ur sängen nu på i morse så hade det även kommit snö. Tror att våren kommer tidigt i år men inte riktigt än. Läste i tidningen att i södraste Sverige så har det varit plusgrader i över sju dagar och det betyder att våren har kommit dit. Men vi i mellersta delen av Sverige får vänta ett tag till. Nu ska jag läsa lite tidning över nätet sen bege mig till jobbet. 

Kramen Ina




Ps. Kronprinsessan Victoria har fått en flicka. Kul? Ja jag tycker att det är alltid roligt när par får barn men om det här med att kungliga huset får tillökning är inget för mig, näh, det kostar bara av våra skattepengar ... 


0 Söta Kvitter ☺: