27 februari 2012

SPORTLOV


Hej bloggisar!
Idag har jag inlett sportlovet med lite städning, kaffe med Mari, lakritsätning, handling, matlagning, diskning, mer kaffedrickande med andra Marie. Sen kom Marie med ett bra förslag. Sola. Jag bara älskar att sola. Så vi åkte till Coop och handlade lite mer och tog ut pengar och begav oss till Simhallen.


Inte så sportigt på sportlovet att sola men men . . . 
I solariet pyttsade jag ut hela 50 riksdaler för att få solterapi. Det var gudomligt skönt. Somnade direkt. Om man fick gå i ide, så skulle jag lägga mig en sån här kokong med sol. hihi

Nu ska jag äta en fruktsallad. Har gjort en vitaminbomb med allt från banan till blåbär. Sen ska jag över till grannen för att ta ett glas vin och titta på serien 30 grader i februari. Superbra serie som går på svt klockan 21. Måste bara ses. Ha det så gott så ses vi i morgon! Kramen Ina



0 Söta Kvitter ☺: