2 mars 2012

EXUVIANCE HUDKRÄM


Har varit ner på byn och fått brynen fixade. Passade på att fråga hudvårds proffset om hon kunde ge tips på en hudkräm som passade min sönder solade hy. Natt kräm är bäst för att lugna ner stressad hy. Dagkrämer är uppiggande och det behöver inte jag. Så den här krämen ska hjälpa mig att återställa och lugna mitt skinn. Rynkorna finns det ingen kräm i världen som kan ta bort utan det är botox eller kirurgi. Men mina skratt rynkor runt ögonen får sitta där dem sitter ett tag till ... 

Nu ska jag över till granntösen och dricka kvällskaffe. Inte bra. Men gott.
Ha det bäst alla fina bloggisar! Kramar Ina


Ps. Japp. Jag sär skriver för att annars kan inte de som översätter från ett annat språk läsa. Vi är ett av få länder som inte sär skriver ... men det är många som sääär skriver ändå ;)

0 Söta Kvitter ☺: