5 mars 2012

TIFFANY RINGAR

    



Idag var jag till Synsam och optikern kollade mina ögon. Jag har dåligt med tårvätska men det är inte helt torrt. Jag har inte "sjögrens syndrom" som vi befarade förra året då de testade mina ögon med det ena och det andra för att finna fel. Det känns könt. De här linserna jag fick prova i några dagar fungerar bra för mig. De släpper in luft till ögongloberna så de inte torkar ut och att linserna fastnar. Så jag slog till på stort och beställde tre månaders linförpackningar. De är väldigt dyra men jag vill så gärna slippa glasögon då och då. Jag behöver inte använda linser dagligen så då räcker de längre. 

Jag har hittat söta silverringar som jag vill ha. Visst är de söta?! Men när man inte vet storleken på fingrarna så är det svårt att beställa. Kostar bara 150 kr. ( har inga pengar kvar heller för den delen då linserna ska betalas på fredag... ) Nu ska jag ta en kvällsmacka och glo på min favorit serie - 30 grader i februari. Hoppas att ni har haft en fin måndag och vi ses i morgon. 
Kramis Ina

0 Söta Kvitter ☺: