15 mars 2012

TUBKIKARE



En sån här liten kikare skulle jag vilja ha. Bara att stoppa i fickan.


Kolla in den här tubkikaren!
En sån vill jag absolut ha! Stilig. 
Jag vill inte ha nån spejsig utan en fin klassisk piratkikare.
Men man vet inte om den har någon funktion men fin är den tycker jag. 



2 Söta Kvitter ☺:

Annelie sa...

Hej!
Vad roligt att du tittade in på min blogg =)
Jag har varit ute med fågelskådarna och det var jätte roligt har fyllt i lappen med ca: 20 fåglar. En kikare är ett måste!!
Jag ska lyssna med svärfar om han har någon för de är rätt dyra att köpa..

Kram Annelie

~ INA ~ Inas☆House sa...

Hej!
Jag fick tipset att läsa din blogg för ett tag sedan av min jobbarkompis. :)

Åh jag vill också ut och skåda lite. Jag har bara fått in tio fåglar så jag känner att jag vill se fler. Ska ev ut i helgen och kika lite om jag hittar några spännande fåglar än talgoxen. hihi
Ja kikare är dyra. Jag får nog vänta med att köpa en tills jag får lön. Vi ses på tisdag!

Kram Ina