2 mars 2012

UTMANING!




God morgon alla bloggisar!
Igår kväll fick jag en kommentar av Eva med sin fina blogg Grekisk Sallad att jag har blivit utmanad. Nervös som lilla Nasse brukar vara i Nalle Puh filmerna klickade jag in på Evas blogg och det var ju inte så förfärligt som jag befarade. 
'  '  '  '  '
Det är så att jag ska berätta 5 saker om mig som ni inte visste. Enkelt tänkte jag direkt. Men det är inte så enkelt. Har säkert suttit här i över 10 minuter och kommer inte på något som jag inte har berättat förr. Men jag ska försöka.


1) En tanke slog mig när jag läste Evas kommentar igår är- att jag blir rädd för utmaningar och andra tävlingar. Stresshormonerna slår bakut och jag blir alldeles kallsvettig. Så det är något ni kanske inte visste om mig. Är livrädd för något nytt som ska utmana mina små klena nerver och tröga hjärna som spel och tävlingar. hihi

2) Att jag har hela 5 bloggar, men 2 av dem har jag tryckt på pausknappen. 

3) Jag skulle vilja lära mig att brodera. Japp det är sant. Har provat men det gick inte alls bra. Lite tantvarning jag vet, men jag skulle vilja kunna skriva initialer på kuddar mm. (Korsstygn)

4) Att jag ska börja fågelskåda - ska börja på en nybörjarkurs nu i mars! Tjohoo!

5) Att jag tror på andar, att det finns ett "liv" efter döden. 


Utmaningen skickar jag vidare till dessa fina bloggar: 







0 Söta Kvitter ☺: