5 maj 2012

FLEA MARKET

 Idag var jag och GB till södra Dalarnas pärla. Hedemora. Det bjöds på halvskapligt väder och många fina butiker. Jag hittade smått och gott och det fanns mycket mer jag ville ha men fick hålla i plånboken. Den där lilla Blåmesen i svart ska jag montera på min grind. Söt! Den och nyckelringen köptes i Mur & Kaminkultur. Jättefinbutik.


Fyndade två fina böcker för tio riksdaler stycket och små kort på olika fåglar...



Fyndade även fina likör glas - 8 st för 50 kr. Plus att man fick tjusiga guldbrickan med på köpet. Hedemora är ett toppenställe att "slå ihjäl" några timmar. Vi hann gå in i en butik där de säljer allt från träskor till snittblommor som heter Blomsterstugan .Jättefin butik och dit vill jag gärna fler gånger.

Nu ska jag köpa godis. Hej.

0 Söta Kvitter ☺: