20 maj 2012

HEADER



Hejsan!
Här sitter jag och trixar lite med headers. Har letat på nätet och det finns så mycket fint att välja på. Har även kollat inställningarna och skulle vilja ändra lite på bloggen men vet inte hur jag vill ha det än. Har kollat in vilka som läser min blogg och det är alltid kul.

Har varit vaken sen halv sex då jag vaknade med huvudvärk. Jag trodde på solsken idag men det har regnat inatt och det är mulet nu. Hade tänkt lite gräsklippning idag men det kan jag ta någon annan gång. Ska bara slappa och ta det lugnt. I morgon är det jobbarvecka igen och veckorna går så fort att snart är det sommarlov. Jag tänkte planera mitt lov lite bättre denna sommar för det är kanske mitt sista. Jag tänkte att jag skulle göra mer små resor och se mig om lite mer. Dotran har fått sommarjobb så då kan jag pysa iväg på lite dagsturer medan hon drar in slantarna. hihi. Nä nu ska jag ta och klä på mig och ta med mig en balja kaffe ut på altanen. Ha en skön söndag! Tjingeling

0 Söta Kvitter ☺: