1 maj 2012

KRETA

Drömde inatt att jag var på Kreta.
Jag gick på en strand mellan två byar och jag var så happy.

 Platanias är verkligen turistig. Bara massa hotell och butiker men det passar oss tre som åker. Jag vill bara ha strand och hav och det får jag när vi åker dit. Min mor och dotter får bad, shopping och "glo" på folk, att det händer lite saker runt om oss. Det är tre generationer som ska vara nöjda med resan och det blir man här. Jag skulle vilja bo på andra sidan Kreta. Men det blir nog inte roligt om man tar med sig dotran för där händer det inte mycket, jag får åka dit om ett par år...

Jag har suttit nu på morgonkvisten för att hitta resa ner dit men tyvärr så kostar det lite för mycket. Juli och augusti månad är dyraste tiden men jag kan tyvärr inte åka när skolan körs i gång i slutet av augusti. Har börjat kolla på Cypern, Italien, Spanska fastlandet och Gran Canaria.
Nånstans ska jag väl få komma i sommar ...



0 Söta Kvitter ☺: