15 maj 2012

VÅRRUSET


Men herreguu! Kom på precis att jag ska ju vara med i Vårruset i Västerås och hur ska det gå? Jag är dyngsjuk och vissen och vårruset är redan på måndag!! Det blir inga världsrekord eller slå fjolårets tider för min del då jag knappt kan andas, men dit ska jag om det är så att dotran får knuffa mig i barnvagn. Jag har inte heller fått nummerlapparna - så det ser inte så ljust ut just nu ...

2 Söta Kvitter ☺:

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Ähh, skit i det däringa Vårruset och bli frisk istället nu. På sin höjd att du åker dit och inkasserar pickniken om ni har någon sån korg.

Jag sa ifrån Vårruset nästa vecka, insåg att det inte alls fungerar med min svajande hälsa. Jag får en fin funktionströja i allafall, eftersom det redan var beställt och klart.

Krya på dig nu, Vårruset kan du ta igen nästa år istället.

Kram kram

//Victoria

~ INA ~ Inas☆House sa...

Ja vi åker dit i alla fall och inkasserar picknikkorgen och mumsar i oss den och glor på folk. Jag hoppas att jag blir så pass frisk att jag kan ta en promenad runt för det är ju rätt skoj att få en medalj runt halsen. hihi

Din hälsa har verkligen varit i olag så jag förstår dig helt att du avsäger vårruset i år. Det gör du helt rätt i. Dumt att chansa och bli sjukare/sämre. Hoppas att du blir frisk snart, och vårruset tar vi med storm nästa år i stället. :)

Kramisar Ina