6 juni 2012

ANMÄLAN PÅ BLOGGEN



Öh va? Nu fattar jag nada...
Vi har fått en DMCA-anmälan rörande din blogg, Ina's House & Home. Ett e-postmeddelande med detaljerad information har skickats till dig på 2012-jun-05, och inläggets status har återställts till "Utkast". Du kan redigera. Du kan publicera om inläggen med det stötande innehållet och/eller de stötande länkarna borttagna. Om du anser att du har rätt att lägga upp det här innehållet, kan du lämna in ett motanspråk till oss. Mer information om vår DMCA-policy. Tack för din snabba respons.

Jag gick in och kollade min gamla blogg och där stod det bara att jag tackade för min tid på dåvarande jobbet och att jag skulle ut och resa med mor till gran canaria och en länk på det... Så då måste det vara länken som är känslig? Bilden är borttagen också. Jag kommer ej ihåg vad det var för bild jag lade ut för fyra år sedan men jag tror att det var en bild på gran canaria via google... Mysko...


0 Söta Kvitter ☺: