8 juni 2012

SVART SLAMFÄRG


Mobilbloggar: Kolla in vad jag håller på med! Har målat och målat sedan klockan fyra idag. Har fått lite gjort och det känns skönt. Hoppas att det inte börjar regna förens i morgon för jag vill att detta ska hinna torka. Färgen är mattsvart. Ingen glans alls. Det är såå fint. Jag har lite svårt för svart men när jag hade strykt på ett lager så blev jag nöjd. Ni vet hur falu rödfärg är? Matt röd. Noll glans. Det här är falu svartfärg kan man säga. hihi Jag hade tänkt att måla ett lager till men jag hade inte mycket färg kvar. Det blev två lager på pallkragarna och ett på soffan. Jag har även målat en bänk. Så nu måste jag till en handelsträdgård för att köpa lite rosor som jag hade tänkt att plantera i kragarna. Det kommer att bli såå fint så. Hoppas jag... Nu är jag lite trötter så det ska bli gott med en kvällsmacka och sen i hoppa ner i loppelådan. Hoppas att ni har en fin fredag och vi ses i morgon. Kramen Ina

0 Söta Kvitter ☺: