24 juni 2012

PEACE AND LOVE BILJETTER?

Bild: Mari, mor, jag och dotran vid hamnen i Riga

Hallå där!
Nu är vi hemma från trippen till Riga. Vi åkte i fredags och båtresan var lite gungig på natten men vi fick en trevlig dag i staden Riga. Vi hade tur med vädret. Det hade utlovats regn men vi fick uppehåll. Inte en droppe kom ner från himmelen. Resan hem guppade lite men vi var så trötta att vi sov bättre ändå. God mat, trevligt sällskap, lite fågelskådning och lite shopping. Allt i lagom dos. Nästa båtresa blir till Tallinn för min del för då har jag betat av ett land till i min to do lista.

Nu sitter jag och letar folk som vill köpa P&L biljetter. Dotran kan ej åka dit på lördag. Jag har två biljetter till salu till priset av en. Billigt och bra. Nån som vill se Rihanna m fl? ...

Moi annons på Blocket:

0 Söta Kvitter ☺: