16 juni 2012

VÄSTERÅS SHOPPING


Idag var jag till Västerås med mina vänner för att shoppa och jag kom hem med många kassar. Jag brukar aldrig hitta något när jag är iväg men idag fyndade jag lite grejer.


Det var rea överallt. Jag hade beslutsångest deluxe. Det brukar jag inte ha men idag hade jag det. Visste inte riktigt vad jag skulle köpa för det fanns för mycket att välja på. Det blev ett par gore tex salomon dojor som jag har mycket användning av. Man kan ha dem till fjäll, skogs- och stadsvandringar. Bra i höst då vi åker till London och om det regnar där så blir jag inte blöt om fötterna!


Kolla in dessa skönheter! Min 40-års present i förskott av Mari och Sören. Hur snällt är inte det? Tack snälla - jag är sååå glad över vandringskängorna!


Jag köpte mig ett par rosarutiga gummistövlar på skopunkten. Blir bra att ta med sig till fjällen ifall det börjar regna där.



Kolla in denna tjusiga hatt Mari och Sören köpte till mig! Hur fin är den inte?! Det blir liksom pricken över i:et när vi fjällvandrar. Skyddar mot sol, blåst och även regn.

Tack för en jättetrevlig dag med mycket skratt och tack för för de fina presenterna!

0 Söta Kvitter ☺: