2 juli 2012

ÅRETS STEN

Bild: moi - hittade fjolårets sten på Flatruet.
Idag har det inte gått många knop. Hade behövt både handla och städa men orkar ej. Har kört fyra tvätt och det får räcka. Man blir helt slut efter att ha dragit in massa fjälluft. Har lite smått ångest. Vet inte riktigt varför men det kan vara så att jag är redan rastlös. Har börjat kolla lite smått efter sista minuten resor, om jag kunde typ dra redan innan helgen. Står inte ut att inte göra något alls. Chilla - javisst, men det är så tråkigt då vi har jordens sämsta väder här i Sverige i alla fall här över mitt hem i byn. Slappa i soffan kan man göra i vinter tycker jag. Visst solen lyser över min koja men det blåser och är kallt. Har inte suttit en endaste dag i juni månad på altanen. Möbeldynorna ligger på golvet innanför altandörren och skräpar... Nu ska jag sluta gnälla och laga lite mat i stället. Tjingeling!

0 Söta Kvitter ☺: