18 juli 2012

BBC


Hej på er bloggisar!
Här om dagen satt jag och kollade på BBC Knowledge kanalen och fick se ett program om sevärdheter i London. Några av dem hade man sett som Big Ben, London Eye och oxford street. Men jag har inte varit till Towern och Madame Tussau men det är jag inte intresserad av att se heller. Det som är bra med London är att det finns något för alla och det är lätt att ta sig från punkt a till b. Nog om London och tillbaks till byn och vädret. Man skulle ha ägt ett charterbolag i dessa tider då det är så kallt och grått ute. De måste få in en massa kulor. Igår kväll när jag skulle ut på altan för att ta in dynorna så slog kylan rätt emot mig när jag klev ut. Det kändes som en fuktig och kall höstkväll i September. Ruggigt och lite otäckt faktiskt att det kan bli så här i Juli månad - högsommar. Rönnbärsträden är redan full med röda bär i mitt i sk sommaren. Undrar vad vi får för höst och vinter ...

Nu ska jag sluta pladdra och dricka upp mitt kaffe.
Må så gott! Kramen Ina



0 Söta Kvitter ☺: