13 juli 2012

HAR DET HÄNT?

Bild: från facebook.

Lite smått roligt och nästan sant?

Idag fick jag sova ut. Så skönt. Har inte sovit så här många timmar på flera månader. Huvudvärken jag har haft i två dygn försvann igår samband med åskan så nu känns det äntligen lättare i skallen. Solen kämpar på ute nu på morgonkvisten. Det känns som höst i luften fast vi är mitt i Juli månad bara. Vi har inte haft sån här sommar sedan bilolyckan för 11 år sedan. Den sommaren glömmer jag aldrig. Den var grå - så grå att man nästan kunde skära i den. Regnade nästan varje dag och det blev aldrig någon värme - precis som nu i år. Om nu det är så att solen försöker titta fram så kommer jag att vara i trädgården hela dagen. Den är verkligen försummad i år. Men först morgonkaffe. Tjingeling!

0 Söta Kvitter ☺: