19 juli 2012

STÄD O FIX


I eftermiddags fick jag ett flög och började damma. Mein gott vad damm jag hade i matrummet. Hyllor och lister hade ett tjockt lager så det var skönt att torka bort allt.


Dammade av kristallkronan också medans jag var på hugget i toner av Bocelli. Ljuvligt.

Inas sugiga Wordfeudbokstäver
Slängde iväg ett par bokstäver då och då till min Mari men kolla själva. Vem f-n kan skriva ord med dessa bokstäver?? Så jag tappade sugen efter ett tag ... nya tag nästa gång. :)


Sen tog jag tag i allt pressat glas jag har överallt. Så nu skiner de så fint igen...


Kom på vad jag vill ha på framsidan.
Jag vill ha ett staket av något slag så jag får lite insynsskydd.
Inte så fint ritat men ni förstår vad jag menar va.
Först tänkte jag plantera någon slags häck men dem blir så breda och så stor tomt har jag inte. Sen blev jag lite inspirerad av väggar som Lövparken har så nåt åt det hållet skulle jag vilja ha.

Nu ska jag äta sen middag. Pasta och köttfärssås. Hej!

0 Söta Kvitter ☺: